top of page
Mijn loopbaan begon in 2010 met het lesgeven in het regulier onderwijs, waarna de overstap naar het voltijds hoogbegaafdenonderwijs in 2015 volgde. Het lesgeven aan hoogbegaafde kinderen werd gecombineerd met de studie Pedagogische Wetenschappen aan de Universiteit van Amsterdam. De klinische stage, onderdeel van de masteropleiding Orthopedagogiek, werd onder leiding van drs. Hanneke van Dasler volbracht in een onderzoeks- en reintegratietraject voor hoogbegaafde kinderen.
De werkzaamheden in mijn praktijk bestaan uit het bieden van behandeling, het uitvoeren van diagnostiek en het bieden van opvoedondersteuning. Daarnaast ben ik in opleiding tot Kinder- en Jeugdpsycholoog NIP, volg ik nascholing (WO/postmaster), ontvang ik supervisie en volg ik intervisie.
2019: Handelingsgerichte diagnostiek (hoogbegaafdheid, autismespectrumstoornis, andere 2E's).
2020: Uitgebreide handelingsgerichte diagnostiek (dubbel-bijzonder).
2021: Vroegsignalering van autismespectrumstoornissen bij jonge kinderen (0-6 jaar).
2022: ACT4kids.
2022: Expertreeks Klinische Kinderneuropsychologie.
2022-2023: Radboud International Training on High Ability (ECHA specialist in Gifted Education).
2023: Executieve functies bij kinderen en jongeren.
2023: Ontwikkelingspsychopathologie bij kinderen en adolescenten.
2023: Basistraining ADOS-2 (diagnostisch proces autismespectrumstoornissen).
2023-2024: Basisopleiding cognitieve gedragstherapie voor kinderen, jongeren en volwassenen.
2024: Basisopleiding Vroegkinderlijk Chronisch Trauma.
2025: Positieve cognitieve gedragstherapie bij complexe problematiek.
2024- 2026: Kinder- en Jeugdpsycholoog NIP i.o.
bottom of page
